MENÜ

Shepard bennünk él!

* Mindegy milyen kasztot és identitást választotok, a történetben minimális különbségek lesznek. Kizárólag abból a szempontból fontos, hogy mivé kívántok válni, azaz milyen képességekre gyúrtok, hogy milyen csapattársakat érdemes magatok mellé venni.

* Értelemszerűen minél erősebben harcos irányba hajlik valaki, annál többet sebződhet, és annál erősebb páncélokat viselhet.

* A biotikus képességek a játék felétől válnak nagyon hasznossá, szinte túl erőssé is, így legalább odáig erős csapattagokra lesz szükségetek, hogy megvédjenek, persze nem könnyű fokozaton.

* A mesterlövész kaszt eleinte használhatatlan, mert nagyon nagy a fegyver félrehordása, később azért sokat javul a helyzet, így a mesterlövész vénájúak ne féljenek előre.

* A harci adeptus kaszt jól kiegyensúlyozott, a puska kifejezetten erős lesz nagyobb távolságra nézve is, míg a pisztollyal is jól lehet aratni nagyon sokáig.

* A mérnök kaszt első játékra nem ajánlott, ráadásul Tali úgyis sokkal erősebb lesz minden elektronikus durrantásban, ha jól fejlesztitek.

* Amit mindenképpen érdemes szem előtt tartanotok a fejlődés során, az az, hogy ne sajnáljátok a pontokat az elbájolás és megfélemlítés képességekre. A játék legelején például még Éden Egyesen, ha az első három tapasztalati pontot nem valamelyikre teszitek, nem kaphatjátok meg az extra erős gránátot és egy nagyon jó pisztolyt sem, amivel gyakorlatilag a játék feléig ellesztek, mert egyszerűen nem lesz jobb.

* Ne értékeljétek alul a pisztolyokat, Lövész tulajdonsággal ötvözve olyan, mint egy gépfegyver, ráadásul erősebb és pontosabb.

* Mindig szedjetek fel minden tárgyat, majd a legközelebbi árusnál adjátok el őket. Iszonyatos mennyiségű pénzt tudtok majd összekaparni, így a játék háromnegyedétől már a legjobb cuccokban fogtok szaladgálni, csapattársaitokkal együtt.

* Bármikor lehet menteni. Ha épp nem is engedi a játék, várjatok egy kicsit, vagy lőjétek le az esetleg még radaron lévő ellenfelet. Általában van egy kis lecsengési idő arra vonatkozóan, hogy még aktív harcként tart-e számon a játék egy helyszínt, vagy sem. Mentsetek, amennyit csak lehet, ez nagyon fontos!

 

Asztali nézet